Klachtenprocedure

De NVSP is er voor haar leden. Wij doen er alles aan om onze leden te informeren, te helpen en van dienst te zijn waar mogelijk. Natuurlijk kan er eens iets mis gaan of anders lopen dan bedoeld of afgesproken. Dat kan voor u aanleiding zijn om verhaal te halen of een klacht in te dienen.Wij horen graag van u of iets beter of anders kan en stellen het daarom zeer op prijs als u ons hierover informeert. Om snel tot een passend antwoord of een juiste oplossing te komen, hebben wij een even heldere als eenvoudige klachtenprocedure:

U kunt uw klacht of opmerkingen op twee manieren indienen:

  1. Schriftelijk: NVSP, Bisonspoor 3002 - B505, 3605 LT Maarssen
  2. Per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  3. Klachten zonder afzender (anoniem) worden niet in behandeling genomen.
  4. Wij registeren elke klacht en komen z.s.m. (uiterlijk binnen 6 weken) met een reactie.
  5. Er zal samen met de persoon die de klacht indient (de klager) en de persoon tegen wie de klacht is ingediend een oplossing worden gezocht. Het bestuur van de NVSP stelt hiervoor een klachtenfunctionaris aan. Deze brengt beide partijen met elkaar in contact, nadat er contact is geweest met de klager.
  6. Mocht bovenomschreven stap niet leiden tot de gewenste oplossing én de klager is lid van de NVSP, dan wordt de klacht in overleg met de klager afgehandeld volgens het hierbij gesloten Reglement Klachtencommissie PGO. Voor niet leden - betrokkene of derde - volstaat de onder lid 4 beschreven regeling.
  7. Het oplossen van een klacht is ons eerste doel. Het verbeteren van onze dienstverlening n.a.v. een klacht is het volgende doel. Zo werken wij ook op deze manier aan de kwaliteit van onze vereniging.

Item(s)

De winkelwagen is leeg

Login

Opslaan
Cookie gebruikersvoorkeuren
Wanneer u een website bezoekt, kan er informatie in uw browser worden opgeslagen of eruit worden opgehaald, voornamelijk in de vorm van cookies. Deze informatie kan over u, uw voorkeuren of uw...
Accepteer alles
Alles afwijzen
Lees verder...
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accepteren
Afwijzen
Hikashop
Nodig om afterekenen in de winkel
Hikashop
Winkelwagen ID
Accepteren
Afwijzen